Politica de retur si inlocuire
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa completati formularul de retur. In cazul in care se opteaza prin returnarea cu formularul, si deci sa trimitem curierul la dumneavoastra pentru ridicarea produsului, costul de transport va fi suportat de catre dumneavoastra.
Conform Art. 16 / OUG 34/2014, dreptul de retur poate fi modificat in functie de:
- d) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
- e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;
- f) furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
Reglementarile OUG 34/2014 cu privire la dreptul de retur al consumatorului nu se adreseaza persoanelor juridice.
Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract.
Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.
RETURNARE SI INLOCUIRE
Cum returnati produsele:
In momentul receptionarii comenzii verificati cu atentie starea exterioara a coletelor, ambalajele sa fie in stare buna (sa nu fie rupte, zgariate, murdare, sau alte semne de proasta manipulare a produsului).
Daca constatati aceste nereguli, va recomandam sa solicitati completarea unui Proces verbal de constatare in prezenta curierului din momentul livrarii, in care sa specificati natura problemelor sesizate.
Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.
Daca reprezentantul firmei de curierat refuza completarea Procesului verbal de constatare, va rugam sa contactati imediat un reprezentant al firmei Zefiro Distribution SRL la numarul de telefon: 0720333335, unde veți primi suport pentru rezolvarea reclamatiei.
Daca in urma deschiderii coletului constatati ca produsul comandat nu este in stare perfecta de livrare şi prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, va recomandam sa refuzati comanda si sa completati Procesul verbal de constatare in prezenta curierului din momentul livrarii.
Clientul poate returna produsele achizitionate in urmatoarele situatii:
- produsul nu este conform specificatiilor de pe site,
- produse livrate gresit, neconforme comenzii,
- produse care au utilitati eronat comandate.
Clientul este obligat sa notifice www.zefi.ro intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa in termen de maxim 10 zile lucratoare de la primirea produselor.
Produsul va fi returnat doar daca este in conditii perfecte, in ambalajul original, cu toate etichetele interne si externe, eticheta de pret cu sigiliul nealterat, cu accesoriile aferente. Pentru a fi returnate produsele trebuie reambalate. In caz contrar, daca produsele nu sunt ambalate corespunzator si/sau nu sunt in conditii perfecte, ele pot fi reexpediate clientului, fara rambursarea contravalorii produsului sau inlocuirii acestuia.
Produsele trebuie returnate prin curier rapid. In niciun caz nu sunt acceptate retururi prin serviciul oferit de Posta Romana sau prin alte mijloace.
Produsul returnat trebuie sa fie insotit de copie dupa factura, si formularul retur completat de catre client.
Clientul nu poate returna produsele achizitionate si/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele scopuri sau situatii:
- cazul in care produsul s-a realizat pe masurile clientului
- produsele prezinta semne de uzura, deteriorare sau piese si componente lipsa
- inlocuirea produsului achizitionat cu un alt produs cu alte specificatii sau de un tip diferit
- cererea de returnare are data de expediere care depaseste perioada de 14 zile calendaristice
- in cazul in care produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
- in cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 de zile de la data receptionarii produselor, prin virament bancar.
- in cazul inlocuirii produsului cu unul identic, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
- ruperea sigiliului de securitate atrage dupa sine scoaterea produselor din categoria celor returnabile.
Rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la retur. Se poate face fie returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor fara penalizari.
Pentru restituirea contravalorii produsului returnat este necesara transmiterea de catre dumneavoastra a unui cod IBAN corect in care va vom restitui suma aferenta produsului returnat.
In cazul in care ati achitat produsul online, prin card bancar, va vom restitui suma aferenta produsului returnat in acelasi cont bancar din care ati efectuat plata.
ATENTIE:
In cazul in care produsele a caror returnare se solicita prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, ruptura, componente sau accesorii lipsa, sau nu sunt returnate in aceeasi stare in care au fost livrate catre client, Zefiro Distribution SRL are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse produselor achizitionate.
Returul produselor Zefiro Distribution SRL:
Daca, din orice motiv, nu sunteti 100% multumit de un produs pe care l-ati cumparat, puteti sa il returnati in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care v-a fost livrat de catre curier.
Completati o cerere de retur pe www.zefi.ro, asigurandu-va ca produsul pe care vreti sa il returnati indeplineste conditiile de retur.
Specificati in cerere una dintre optiunile de retur: schimb cu acelasi model, schimb cu un produs diferit vandut de Zefiro Distribution sau rambursare a sumei de bani platite la cumparare.
Dupa aprobarea cererii de retur, vom trimite curierul la dumneavoastra sa ridice produsul pe care vreti sa il returnati.
Cererea se face pe adresa de comenzi@zefi.ro sau completand formularul de retur.
Pentru a returna produsul este necesara descarcarea si completarea acestui formular si trimiterea lui la adresa comenzi@zefi.ro.
Adresa de contact pe email pentru alte detalii: comenzi@zefi.ro
Adresa de retur este SOSEAUA DE CENTURA Nr. 103, IF., Popesti-Leordeni, incinta MENATWORK Corp A, Parter.
Conditii generale:
Puteti returna produsele in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care v-au fost livrate de curier, fie ca sunteti persoana fizica sau juridica. Asadar, pentru a fi luata in considerare, cererea de retur poate fi trimisa cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data livrarii.
Toate produsele pe care le returnati trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ati primit.
Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre dumneavoastra: au ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice/electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile: trebuie sa returnati produsele in ambalajul original, insotite de etichetele initiale, intacte si toate documentele cu care v-au fost livrate.
Puteti returna orice produs doar daca este sigilat. Nu putem accepta ca retur produsele care au fost desigilate si uzate.
Daca ati deschis coletul si constatati ca produsul nu este ceea ce ai dorit, puteti cere returul numai in conditiile in care produsul este ambalat in aceeasi forma in care l-ati primit, acelasi ambalaj, foarte bine inchis si sigilat, pentru a nu suferi daune pe timpul transportului sau al manipularii de catre curier.
Aveti foarte mare atentie la modul de ambalare, deoarece la predarea acestuia de catre curier, Zefiro Distribution are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse produsului.